10 tips voor een nog betere klantervaring in je massagepraktijk

Koen van der List

10 tips voor een nog betere klantervaring in je massagepraktijk

Van het eerste contact tot de nazorg: elke stap telt. Of je nu net begonnen bent of al jaren masseert, deze sessie zit vol inspiratie om klanten vaker terug te laten komen én je werkplezier te vergroten.

Tijdens de sessie leer je hoe je met kleine aanpassingen in sfeer, communicatie en structuur een groots verschil maakt in beleving voor je klanten. Je krijgt praktische en verrassende tips waarmee je meteen aan de slag kunt, gebaseerd op jarenlange ervaring met klantloyaliteit in een snelgroeiend bedrijf.

Koen van der List

Koen van der list is masseur en oprichter van ZenGrowth, een webwinkel in massagespullen. Koen is hier al ruim 6 jaar mee bezig, en heeft met zijn bedrijf ruim 5.200 positieve reviews verzameld, met een gemiddelde beoordeling van een 9.5. De afgelopen jaren is Koen bij tientallen masseurs over de vloer geweest, in zowel Nederland als in het buitenland, en heeft hier meerdere inzichten uit gekregen. Ook heeft hij met honderden masseurs gepraat over de perfect klantreis. De kennis die hij hier over heeft opgedaan bundelt hij in deze lezing!